Tolba cu amintiri

Am început să cotrobăi în tolba cu amintiri din cadrul proiectului Youth FotoVideoTek şi am dat peste fotografiile cu nenea acesta. Îmi aduc aminte că aşteptam la semafor şi am vrut să mă aşez pe bordură câteva secunde, dar nu mi-a dat voie pentru că era "locul lui". M-a întrebat dacă nu am un leu să-i dau pentru că-i singur şi nu mai are pe nimeni. I-am dat un leu şi mi-am cerut voie să-i fac şi câteva fotografii...


Amintirile sunt cele mai duioase rânduri pe care le-am subliniat în cartea vieţii. Recitindu-le la bătrâneţe, ne coborâm cu mintea spre vremurile acelea care ne entuziasmau, dar care astăzi nu ne mai mângâie în singurătate.


"Cu cât oamenii îmbătrânesc, cu atât spiritul lor devine mai suplu, mai cald, dobândind o înfăţişare mai organică. S-ar zice aproape că pentru spirit, timpul este o dimensiune a întineririi." Lucian Blaga


Scris de Bogdan Fuior

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum se formulează un obiectiv SMART?

Tîrgu Frumos - cele mai importante obiective turistice

Turism în Paşcani