Încă o dată implicat!



Să revenim... Nu pierdeţi şirul articolelor scrise de organizatorii proiectului "Ieşi la SPORT! Sedentarii sunt naşpa."

"De obicei nu prea îmi place să scriu articole că n-am inspiraţie.

Păi cred că totul a început când m-am înscris în tabăra de la Muncel (mă bucur că am făcut-o). Acolo am avut parte de un training excelent şi o distracţie pe cinste. Dar nu s-a terminat totul odată cu plecarea din tabără. Urma un proiect, zic eu destul de mare, într-un timp atât de scurt. A fost greu la început pentru că nu ştiam la ce să mă aştept. În primul rând nu credeam că vom strânge banii necesari. Dar se pare că m-am înşelat. Pentru început ne-am mişcat cam greu, dar am reuşit să o scoatem la capăt cu bine. E totuşi trist că nu am primit un ajutor mai mare din partea Primariei. Ei vor să facă la rândul lor un oraş al tinerilor, dar nu susţin nici o idee venită chiar din partea tinerilor pentru tineri. Asta e marea problemă peste tot la noi în ţară: pentru o idee bună ca să primeşti banii necesari, fie ai relaţii ori ideea trebuie să fie foarte foarte bună.

Acest proiect a fost şi o ocazie de a-mi testa abilităţile. Şi sunt surprins pentru că mi-am depăşit orice aşteptare. Nu mă gândeam că mă voi implica atât de mult. Cred că unde a fost nevoie de o mână de ajutor am oferit-o. M-am surprins prin faptul că am căutat sponsori deoarece nu mă consideram în stare să vorbesc cu cei mai "mari" ca mine. Sincer a fost o oportunitate de a arăta fiecare ce fel de om este şi cred că majoritatea şi-au dat arama pe faţă. A fost un proiect unde nu contau vorbele ci faptele.

Nu mai ştiu ce să scriu aşa că o să zic ce mi-a plăcut şi ce nu. Păi în tabăra de la Muncel mi-a plăcut locaţia, trainingul, jocurile (majoritatea, iar faza cu îngeraşii a fost super), distracţia, mâncarea şi nu în ultimul rând persoanele implicate. Pentru proiectul “Ieşi la sport…” mi-a plăcut faptul că unele persoane s-au implicat cu adevărat, am strâns fondurile necesare, mi-au plăcut activităţile sportive alese şi din nou faptul că a ieşit distractiv.

Nu mi-a plăcut în tabăra că a trebuit să ne trezim devreme, să facem scenete şi că a trebuit să plecăm. Pentru proiectul nostru nu mi-a plăcut că nu au participat 100% din cei care am fost în tabără, că nu s-a respectat programul şedinţelor, că nu s-a respectat programul iniţial şi cam atât. Însă în general totul a ieşit bine, chiar neaşteptat de bine.

La final, am realizat ceva frumos pentru tinerii din Târgu Frumos, dar şi pentru mine." (Lucian Covaliu)


LEARN TO GET INVOLVED! & Ieşi la sport! Sedentarii sunt naşpa.

E un proiect super pentru tinerii din Târgu Frumos. Un proiect la care s-a muncit mult, iar cei 25 de tineri care au fost implicaţi au fost dornici să înveţe lucruri noi.

Totul a început în tabăra de la Muncel unde am muncit mult pentru ca acest proiect să fie reuşit.

Despre tabăra de la Muncel nu prea am multe de spus deoarece totul a fost superb. Din secţiunea chestii inedite menţionez că, chiar dacă eram la sfârşitul lunii august am avut ocazia să ne bucurăm de un concert de colinde. Ce să mai zic, totul a fost perfect, jos pălăria faţă de organizatori.

Ajunşi acasă, am început să ne gândim cum să facem rost de bani. În primele două zile am ieşit cu măsuţa pe Esplanadă şi am început să vindem pupici, plimbări, lumânări personalizate şi multe altele. A fost haios şi a fost o bună ocazie să informăm tinerii asupra competiţiei ce urma. Am fost şi în bazar unde pentru a strânge câte 1 leu de la fiecare persoană eram în stare de orice. Şi totuşi sponsorii au fost cei care ne-au impresionat dpdv financiar.

În sfârşit, am ajuns la momentul mult aşteptat. Sâmbătă, 6 septembrie, la ora 12:00, a început concursul. Deşi căldura nu şi-a făcut milă de noi totul a ieşit perfect şi toţi participanţii noştri au fost mulţumiţi de premiile oferite.

Mulţumim sponsorilor (Best Pizza, Teoval, Komps, Eky Sam, Nova Miro, Oraşului Târgu Frumos, Brutăriei Ţac-Ţac, Salonului Baulla, Domnului Costel Colotin, Magazinului Diamax şi nu în ultimul rând magazinului Non Stop)! Vă mulţumim că aţi avut încredere în noi, tinerii şi sperăm să mai putem colabora şi pe viitor." (Andrei Jipa)

"Totul a început cu tabăra LEARN TO GET INVOLED la Muncel.

Acolo am învăţat mai întâi ce este acela un ONG, ce este un obiectiv SMART, cum să fim o echipă, etc.

Am fost implicaţi în multe jocuri cu ajutorul cărora am reuşit că ne cunoaştem mai bine între noi. Totul a fost foarte distractiv până şi implicarea în proiectul “Ieşi la SPORT! Sedentarii sunt naşpa.” unde trebuia ca toţi că ne sucim minţile într-o parte şi în alta pentru a dezvolta ideile cât mai mult.

Ajunşi acasă aveam la dispoziţie câteva zile pentru a găsi sponsori să ne ajute că adunăm circa 60 de tineri să participe la diferite jocuri sportive; cursa cu obstacole, maraton, viteza, săritura în lungime, fotbal.

Totul a fost foarte distractiv: am împărţit fluturaşi pe Esplanadă, am făcut un stand unde oamenii puteau dona bani pentru implicarea tinerilor în viaţa sportivă în shimbul unor amuzamente: lumânări frumos colorate, ghicit în palmă, poze, etc.

Foarte frumos a fost în ziua concursului când toţi erau emoţionaţi şi dornici să câştige premiul cel mare. A fost o distracţie plăcută atât pentru participanţi cât şi pentru organizatorii care nu mai ştiau unde le mai era locul din cauza călduri. Deşi eram în zi de toamnă arşiţa soarelui încă ne mai încălzea apa care stătea la umbra unui nuc.

Pentru mine totul a fost ceva nou. A fost frumos, chiar şi oboseala s-a transformat până la urmă în distracţie, când la finalul zilei am fost împreună cu colegii la pizza şi la discotecă.

Suntem o echipă care ştie să ducă până la bun sfârşit planurile pentru a scoate tinerii din Târgu Frumos din faţa calculatorului, deoarece "Sedentarii sunt naşpa" (Loredana Pricop)


"Cele 3 zile petrecute la Muncel ne-au ajutat să aflăm o mulţime de lucruri noi cum ar fi: să lucrăm ca o echipă, cum să ne înţelegem unii cu ceilalţi şi să punem la punct toate informaţiile despre primul nostru proiect "IEŞI LA SPORT! SEDENTARII SUNT NAŞPA." În timpul oferit pentru realizarea poiectului am avut ocazia să adunăm tineri, să strângem banii propuşi, să organizăm, să învăţăm unii de la alţii.

Ziua concursului a fost foarte emoţionantă şi foarte obositore, dar cu un mare câştig de experienţă.

Pentru primul nostru proiect a ieşit foarte bine.

ÎL AŞTEPTĂM PE URMĂTORUL!!" (Arina Pricop)


Încheiem seria articolelor prin câteva poze simbolice din timpul trainingului din Muncel.

                                          Verde Împărat cu fetele de la Andre

                                   Echipa fetelor organizând cursa cu obstacole

Prima sedinţă de training

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum se formulează un obiectiv SMART?

Tîrgu Frumos - cele mai importante obiective turistice

Turism în Paşcani